Benvolguts socis:
En l'Assemblea General del 30 de març, us comunicàrem la renovació per terme de mandat de l'actual Junta Directiva i la necessitat d'implicar a noves persones per a la gestió i continuïtat de la AMPA.
Cal que una nova Junta continue amb les importants activitats que realitza l'associació i que tant ens afecten com les escoles vacacionals (nadal, pasqua, estiu) multitallers de juny i setembre, matinera, activitats extraescolars, eixides culturals, tallers, festes de fi de curs, graduació de 6é, benvinguda infantil, etc.
El període de dos anys estipulat pels estatuts acaba i l'actual Junta Directiva ha de ser rellevada dels seus actuals càrrecs. Per això necessitem la vostra implicació per a seguir amb la tasca que des de fa 9 anys realitza la AMPA.
Els Estatuts estableixen en el seu article 12 “que la Junta Directiva tindrà un mandat de dos anys de durada…. i que qualsevol associat podrà presentar en l'Assemblea la seua candidatura, personal o col·lectivament per a cobrir les vacants de la Junta Directiva.” Quan acabe aquest curs la Junta actual es trobarà en situació d'interinitat i altres socis haurien de constituir-ne una nova.
Us proposem el PROCEDIMENT DE PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES establit ja per Juntes anteriors:
- Poden presentar-se persones a títol individual o en grup de fins a 10 membres.
- Període de presentació de candidatures: fins al 8 de juny.
- Lloc de presentació de candidatures: en la bústia de la AMPA, en la consergeria del col·legi en sobre dirigit a la AMPA, per correu electrònic a ampacpmarenostrum@gmail.com
- Manera de presentació: caldrà indicar el nom i cognom dels socis candidats i el curs o cursos en els quals es troben els seus fills, així com un correu electrònic o Tel. de contacte.
- Una vegada transcorregut el termini de presentació es faran públiques en els taulons de la AMPA la llista o llistes de socis candidats.
La Junta directiva